Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
Emeklilere promosyon yarışı kızıştı: En yüksek ödeme yapan banka
- Hayati Karagöz
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Bankaların emekli promosyonları bu yıl en yüksek seviyelere yükseldi. SGK Emekli Sandığı, SSK ve Bağkur…
Kilis’te Kelle Paça İlgi Görüyor
- Hayati Karagöz
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Soğuyan havalarla birlikte Kilis'te kelle paçaya olan ilgi arttı, vatandaşlar bağışıklık için tercih ediyor.
TÜRK-İŞ, HAK-İŞ ve DİSK’ten ortak vergide adalet talebi
- Hayati Karagöz
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
TÜRK-İŞ, HAK-İŞ ve DİSK, gelir vergisi tarifesinin 2002 yılı temel alınarak her yıl açıklanan yeniden…